Sunday 25 November 2012

Pray For Gaza,Save Gaza !!

Pray For Gaza,Save Gaza !!

Huh..rasanya lama sangat dah tak update blog yang bersawang ni..banyak benda sekeliling miss nak update..papepon.ari ni aku nak buat entri "kemanusiaan"..cuba korang bayangkan ek...korang tengah minum kopi,makan2 dalam umah satu family..tibe2 bom meletup depan rumah.apa perasaan korang?? aku tak tahu nak protes cmne..negara islam sekeliling palestine tu kan banyak..tapi israel zionist ni memang macam harem.semua orang kat gaza ibarat pelarian walau dinegara sendiri..

tapi alhamdulillah sekarang gencatan senjata..sekarang israel tengah menangis dengan hamas..baru dia tahu.tapi konflik ni masih belum berakhir.teruskan berdoa..dan lakukan apa saja inisiatif seboleh mungkin untuk hancurkan israel...aku juga dapat info.Anonymous telah melumpuhkan lebih 600 lamanweb kepunyaan israel(baca sini)..goodjob!!

korang mesti nak tahu macamne perangai yahudi haram jadah kan?ni kata2 dari adolf hitler

Pray For Gaza,Save Gaza !!

nampak ?? sebenarnya aku ada link video serangan pihak israel ke atas gaza..kesian dorg lari kesana kemari.ada yang masih bawak anak kecil.dibom..sampai pecah kepala.mcm2 lg.. ;(  ckup sampai sini entri aku kali ni..sama2 kita doakan yang terbaik untuk palestine!!

0 comments:

Post a Comment