Thursday 18 December 2014

Setiap impian Mat kereta !!

Setiap impian Mat kereta !!
370z

Hari ni aku nak cerita perihal apa yang di ingini atau di impikan oleh mat-mat kereta atau kaki kereta atau senang cerita omputih panggil every car guy dreams..apa yang aku nak ceritakan bukanlah car parts dalaman kenderaan.tapi impian memiliki kereta itu sendiri..entri ini mungkin betul,mungkin juga tidak

for track purpose of course or/daily driven car(i mean FAST CAR)

Setiap impian Mat kereta !!
SKYLINE GTR 34

Kalau diberi pilihan fast car aku yang aku prefer untuk bawak hari2 dan juga diguna di track adalah nissan gtr, any skyline, supra, fairlady..kalau korang ada duit nak beli lambo ke porsche tak salah.tapi kalau kalah dengan kereta lagi murah macam gtr jangan nangis.haha..gurauuu


for touge use/weekdays testing machine on hills or drifting session

Rx7 fd3s

Tuning untuk drift dan juga touge mungkin agak sedikit berbeza tapi keduanya tetap menjadi kegilaan mat kereta, kereta yang menjadi pilihan utama adalah rx7..atau mungkin gtr 32,atau mungkin juga evo..


for rally/drag race

Setiap impian Mat kereta !!
Mitsubishi Evo 7

Dan yess..kete untuk rally mesti mau ada.kereta rally yang paling aku suka mitsubishi evo,xkisah evo apa.dan juga subaru.apa2 jenis...kereta rally ni bawak laju kat jalan kampung berlopak xde hal laa.


P/s : itu je la aku rasa..itu impian aku dan juga mat2 kereta yang paling common..mungkin juga ada yang minat stance, ada juga yang jenis hantu sticker, ada juga jenis bosozoku dan sebagainya yang aku tak kategorikan sekali..tapi terpulang la pada individu.ada juga yang bikin kereta khas untuk drag,terpulangg..

Setiap impian Mat kereta !!


tapi kalau xde duit.memadaila beli sebiji kete family,lagi sebiji buat "kete perang" boleh buat race & touge

**GAMBAR DI AMBIL DARI PELBAGAI SUMBER MELALUI ENJIN CARIAN GOOGLE


0 comments:

Post a Comment