Saturday 3 November 2012

5 Blog Yang Aku Selalu Singgah

5 Blog Yang Selalu Aku Singgah

Sebenarnya banyak sangat blog yang aku selalu baca..kadang2 blogwalking lepak kat satu blog je dekat sejam dua..tapi antara banyak2..yang memang wajib bagi aku singgah.neh.gua list down.

1) Blogserius- sume cite pasal benda2 osem dan benda2 terkini

2) AcidCow-share video,gambar kelakar termasuk (memecenter & 9GAG)

3) Iluvislam- Segalanya tentang islam

4) Mynewshub-berita2 terkini

5) Tiffinbiru- perkongsian masakan yang superb..wajib singgah.even gua lelaki.haha.belajar memasak weh :P

ada lagi banyak sebenarnya.antaranya ted.com,9GAG.alamak ni website kan?bukan kategori blog.aku noob.taram je la.hehe..sape2 share la blog korang.kot gua boleh tersangkut berjam2 ke.hehe..tapi mesti singgah punya..dush

0 comments:

Post a Comment