Saturday 23 February 2013

MMA Malaysia dianjurkan secara rasmi oleh Tunetalk

MMA Malaysia

Hello everybodeyhh..lama xupdate blog dari zaman oppa gangnam style ke harlem shake..how are you guys doing ?? aku lately busy dengan assignment berlambak tak siap..terfikir pulak nak buat 2,3 entri tapi arini satu je kot.ngehehe..okay.referring to the picture la bro.MMA..korang tau kan..alah mixed martial arts la..aku ni memang minat sangat dengan seni pertahankan diri campuran ni..pergh..bunyi dia nampak skema bile translate.so back to the topic.aku survey dorang punya website ni http://malaysianinvasion.com.my/ ..saje usha..teringin gak join kot ada any special requirements ke nak join..so bile tengok dia punya terms..not bad la..xde susah sangat..still considering nak masuk ke tidak.bukan nak apa pon.saje test2..lagipon penganjur rasmi dia tune talk..untung la tunetalk users..haha.nah

MMA Malaysia

siapa2 yang ada minat mendalam dalam martial art..jom la try masuk..saje nak share kot ada yang sama minat dengan kite. kalau xjoin, dtg tengok pon jadi lah. siap iklan lagi sebelah tu.kah3!! Ok, tunggu entri aku dalam masa yang tidak terlalu dekat.

P/s : sorry gambar ciput je..blog kecik..nak resize gambar jadi besar terlebih..untuk info lanjut boleh lawati website dorg yang aku share kat atas :)

0 comments:

Post a Comment