Sunday 3 February 2013

Facebook Psy dibanjiri komen dari rakyat Malaysia

Facebook Psy dibanjiri komen dari rakyat Malaysia

Hello everyone..seperti yang kita tahu...tidak lama lagi akan berlangsungnya Chinese new year.dann..aku yakin korang juga ada denga/tengok berita yang Barisan Nasional meminta Psy untuk membuat persembahan di pulau pinang sempena sambutan tahun baru cina..dan dikhabarkan juga bahawa kos yang diperuntukkan adalah RM 2 JUTA tidak termasuk kos pengangkutan dan berbagai kos lain..jadi ramai dikalangan kita(rakyat Malaysia) yang tertanya2 dari manakah datangnya dana sebanyak 2 juta?adakah duit si pembayar cukai(duit rakyat) atau duit menteri2 sendiri..okey..out from politik..aku tidak memihak mana2..negara demokrasi maa..nampak salah rakyat berhak tegur atau tanya.

Facebook Psy dibanjiri komen dari rakyat Malaysia

okay back to the topic...facebook psy diSERANG oleh rakyat..ada yang mengatakan bahawa datang selepas pilihanraya..ada yang kata negara mempunyai hutang yang sangat banyak..jadi dari manakah sumber kewangan yang diperolehi..tidak kurang juga yang menganjing dengan rakyat "didahulukan"..Dan.mostly the commentors are chinese brah!! tak caya boleh masuk sendiri ke fb rasmi psy https://www.facebook.com/officialpsy

P/s : lalang..zZz ..

Comment with Facebook

1 comment:

  1. kena le pikir positif sikit, ini cara nak mempromosikan malaysia juga. disebabkan populariti PSY, seluruh dunia mengikuti perkembangan dia, so rebut le peluang ini mempromosikan malaysia.

    ReplyDelete