Saturday 27 April 2013

Internet yang terbaik di Malaysia

Internet yang terbaik di Malaysia

Hello,.fuhh.lama x update..gua nak sambung sesi pembersihan sawang yang ada kat blog.orait.kalau sebelum ni aku penah update  pasal internet singapura dengan malaysia.so arini aku nak mintak pandangan korang semua terutama kaki internet,blogger2,web developer yang xboleh dipisahkan dengan internet.korang rasa UNIFI,streamyx dengan TIME, which one u guys prefer most ?

gua sertakan gambar yang membolehkan korang sume refer

TM streamyx

TIME broadband

yosh!!.aku sengaja x sertakan UNIFI sbb ada kuota.tapi cube korang usha TM 8Mbps rm160 per month compares to TIME 8Mbps RM129/month dengan 30 hours free booster 50 Mbps..giler kentang!! mana korang pilih?? atau 100Mbps dengan kuota 100GB harga up sikit la 179..tapi dari aku pilih TM 8mbps baik beli TIME 15mbps/100Mbps punya..

P/s : tapi kalau yang masyuk better angkat 50Mbps Rm399 unlimited.bagi aku 100Gb sebulan tak cukup kalau kaki download,kaki movie.bukak youtube HD lagi...mula2 je lajuuuu.lol

website:STREAMYX
             TIME

0 comments:

Post a Comment